Reklamacje i zwroty w sklepie Wieszakowo.pl

Coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony/a z dokonanego zakupu?

Nie ma powodów do zdenerwowania! W Wieszakowie szanujemy Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy. Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!

Na początku wybierz, która z opisanych sytuacji jest zgodna z Twoją sytuacją i pobierz odpowiedni formularz.

 1. Zakupione przedmioty:

  • dotarły do mnie uszkodzone;
  • dotarły do mnie inne, niż zamówiono;
  • dotarły do mnie i są niezgodne z umową.

W takim wypadku, możesz skorzystać z możliwości reklamacji i formularza, który znajduje się tutaj.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres: 

Wieszakowo.pl Leszek Romański
ul. Maurycego 10
42-256 Olsztyn k. Częstochowy

Sklep Wieszakowo.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni liczonych od jej wniesienia.

 2. Zmieniłem zdanie i chciałbym wszystkie lub część produktów zwrócić.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 30 dni od dnia odebrania przesyłki (mailowo na adres kontakt@wieszakowo.pl lub pocztą na adres sklepu). Przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajduje się tutaj.

Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres: 

Wieszakowo.pl Leszek Romański
ul. Maurycego 10
42-256 Olsztyn k. Częstochowy

Sklep Wieszakowo.pl zobowiązuje się do dokonania zwrotu nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny – tel. 791 518 718, lub mailowy: kontakt@wieszakowo.pl.